2010. május 21., péntek

Az elmúlt napok rossz időjárása miatt beszorultam a négy fal közé, így egy kevés időt varrogatásra szántam. A lánykám amúgy is szülinapi zsúrra hivatalos az osztálytársához, így ajándékot készítettem számára:





Persze, ezt is, mint minden más darabot, Sára azonnal lestipi-stopizta, már a következő iskolaévre gondolva. S mivel a pillangó amúgy is az ő jele volt az oviban. A fotó elég sz@r lett, az igazin a lilák sokkal szebbek, majd ha szép idő lesz, csinálok róla másik képeket.

Ezért egy másikat készítettem a bulira:



Remélem, átmegy a "vizsgán".
Mindkét képet feltettem a Meskára, hátha valakinek megtetszik a "prototípus".

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy megtisztelsz a figyelmeddel, és 1. követődként (egy bizonyára majd hosszú sorban:) sok szerencsét kívánok a blogoláshoz! :)

    VálaszTörlés
  2. Aranyos vagy, köszönöm szépen:-)

    VálaszTörlés