2010. június 15., kedd


Angyalszárnyakat varrtam. Köríthetnék mellé most egy nagy ezoterikus verbális hókuszpókuszt, egyszerűen erre jött most ellenállhatatlan késztetés, mintegy feloldódásul az egyéb kötelezettségek teljesítése között.
És most szeretném még megköszönni Belindának, hogy gyerekcipőben járó blogom első követőjeként és első hozzászólóként megtisztelt a figyelmével.
Tehát kedves Belinda! Nem csak a Redbull ad szárnyakat, én is megpróbálnám. Szeretnélek megajándékozni egy angyalszárnnyal, kérlek válassz, amelyik a legjobban tetszik neked, és egy címet, ahová postázhatok.
E-mail címem még hiányzik az oldalsávról: short@citromail.hu.

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon aranyos tőled, köszönöm szépen.:) Viszont akkor én is szeretnék neked adni valamit. Válassz valamit a boltjaimból, vagy írd meg, mit szeretnél.
    A hátsó szívecskés-lilásat szeretném, az nagyon helyes. (Persze a többi is.:)

    VálaszTörlés
  2. Ó dehogy is, az elsőség joga tőled elvitathatatlan, semmit sem szabad cserébe elfogadnom. Várom inkább, hátha a hétvégi sorsolás nekem kedvez:-)

    VálaszTörlés
  3. No ugyi, csak kibújt a szög a tokból! :) Akkor én küldöm a kicsit, Te meg a szárnyacskát, és quiltek vagyunk. :) kir.i@citromail.hu a címem, a továbbiakat ott megbeszélhetjük.

    VálaszTörlés