2010. augusztus 26., csütörtök

Ellátogattam a Magyar Kézművesek Boltjába. Már másodszor próbálkoztam. Az első alkalommal túl korai időpontban mentem, bár a nyitvatarás nincs kiírva, de gondolom, minimum 10-11 óra körül nyit. Másodszorra sikerült. A pozitív benyomásaimat írnám le először, pusztán mert szeretem elsősorban a jó oldalról szemlélni a dolgokat:-)
A kiállított cuccok egytől-egyig csodálatosak, senkit sem szeretnék név szerint kiemelni, de volt amitől elállt a lélegzetem, bár egy régi-régi technika újraálmodásáról van szó, de élőben most láttam először. Jó volt, mint egy kiállítást együtt látni, aki arrajár (Kékgolyó u. 28.) mindenképpen szánjon rá legalább pár percet.
És itt most muszáj a fájó részletekről is szólnom:
Ha nem célirányosan keresem az üzletet, soha nem vettem volna észre. Az első alkalommal egy krétával kézzel írt fekete tábla jelezte, hogy nem csak vendéglátóipari egység, hanem míves termékek tárháza is. Másodjára már az sem volt kitámasztva. Szóval sem tábla, sem kirakat, csak a befogadó kávézóé, ami viszont a maga műfajában persze gusztusos, kellemes hely. Szóval egy kicsivel több figyelemfelkeltés nem ártana meg. Persze nem ismerem a tulajdonosi/üzleti hátteret, lehet hogy ez is egy nagy eredmény, hogy együtt egy helyen megjelennek ezek a portékák mégiscsak? Hogy realizál-e eredményt a Magyar Kézművesek Boltja, nem tudom. De mint egy kiállítást az eziránt fogékonyak számára, érdemes megnézni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése